Akvárko

21.06.2009 20:53

Tak nadpis vás asi už informoval co se mohlo stát.Moje babička Mila mi dala akvárium pro rybyčky,i když je pro rybyčky dala mi ho pro Stuarta.Stuik měl moc malou klícku předtím než bylo akvárium.Akvárium bylo docela velké pro tak mini křečíka džungarského.Tak sem mu to tam vystlala.Piliny a dala sem mu tam i kolotoč a domeček.Ještě misku s vodou a jídlem.Jenže když sem Stuika dala do akvaria,začal z toho domku tahat vatu.Já měla tak ulítlí nápad.Hned to polikal.Tak sem mu to z toho domku vydělala a dala mu tam kousky hader.Pak sem byla spokojena já i on.Hned se uvelebyl v domečku a nevylezl z něho celou dobu-samozřejmě ne do večera pak se probral v 21:20 h.a začal lítat po akvárku a šmejdit....to muž se mi fakt chtělo spát a ne koukat na něj jak tam poletuje. :o)

—————

Zpět