Matýsek umřel!

21.02.2010 21:01

Tak ahoj lidičky,moc mě mrzí že jsem tu dlouho nebyla a nenapsala ani článek o tomto.Prostě sem se neodvážila napsat to!Tu strašlivou zprávu která mě totálně dohání k slzám.Můj Matýsek umřel!!Zemřel 14.10.2009 na den kdy jsem slavila své 12.narozeniny.Pozvala sem  kamarádky ze třídy.Hrály sme hry a kolem 16:00-17:00hod.šla Hanka s Katkou už domů,spěchaly na autobus.Chtěly se podívat na Matýska,tak sem se sehnula a klekla si.Dívala sem se na něj ale on tam jen ležel a mě to bylo podezřelý.Myslela sem že spí ale Mates nikdy nespála uprostřed klece a navíc na světle.Otevřela sem klec!!Najednou jsem začala ječet "Mates je mrtvej!"Nikdo tomu nevěřil.Pomalu dodýchával a ležel bezmocně.Daly sme ho do krabičky otevřené a já sem u ní jen klečela a brečela =o( ani kamojdám sem neřekla AHOJ nebo Měj se nebo Zítra ve škole.Nic!.Jen sem brečela.U mě byla kamoška Denda a utěšovala mě ale nepomohlo to.Běžela sem do pokoje a letěla na postel a řvalaaa.Denča musela jít já jí s brekem řekla AHoj a nic.Celej zbytek dne sem nešla ani na PC a ani sem neměla na nikoho náladu.Chodila sem jako duch.Jako zombie.Neodpovídala sem na otázky.Druhý den ve škole mě rozbrečela každá hovadinka.Na svačinové sem seděla na židly s rohlíkem v ruce.Kamojdy na mě volaly a já nic.Dívala sem se na fotku Matesa kterou jsem měla v albu na památku.Doufám že Matýsek je v nebi mezi křečkami a má se tam dobře.Lidi přeju dobrou noc ahoj

Glitter Graphics

—————

Zpět


Komentáře

Datum: 29.11.2012

Vložil: kklarka

Titulek: hm

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

—————